פילאטיס מכשירים בהוד השרון מה זה ואיך זה תורם?

פילאטיס היא צורת פעילות גופנית הנעשית על ציוד מיוחד. ניתן לסווג את הציוד לשלושה סוגים: כיסא, מזרון ומכשירים. זה יכול לעזור לירידה במשקל, גמישות, חיזוק שרירים, בהירות מחשבתית ועוד.

הכיסא הוא מכונה דמויית ספסל עם מושב מרופד לשבת בו מי שמבצע את התרגילים. ציוד מסוג זה כולל גם ידיות להיאחז בהן בזמן התרגילים.

מזרן הוא משטח שאנשים יכולים לשכב עליו בזמן שהם מבצעים תרגילי פילאטיס.

פילאטיס מכשירים הוא סוג של מכשירי כושר המשמשים בתרגילי פילאטיס. זה מכונה שיש לה שני משטחים ארוכים ושטוחים עם קפיצים ורצועות מחוברות אליהם. האדם המבצע את התרגילים נע מצד אחד לצד השני בשכיבה על הגב או בישיבה.

ישנם סוגים רבים של מכשירים לפילאטיס והם מסווגים בשתי דרכים:

– לפי סוג התנועה שהם מספקים 

– לפי תפקידם

ישנם שלושה מכשירי פילאטיס עיקריים: הרפורמר, קאדילק או חבית (לפעמים נקרא כיסא חבית או כיסא Wunda). שני המכשירים הראשונים משמשים לתרגילים מתקדמים יותר כגון מתיחת רגליים בודדות או שכיבות סמיכה. האחרון משמש לתרגילים ברמה מתחילה כגון מתיחת חזה או מעגלי רגליים.

שמרו על גופכם באמצעות טכניקה נכונה

טכניקה נכונה ובטוחה חשובה להשגת תוצאות במכשירי פילאטיס. התרגילים נועדו לחזק את הגוף ולשפר את היציבה, אבל לא אם אתה עושה אותם בצורה לא נכונה!

חשוב לכבד את העצות הבאות לפני שמתחילים לתרגל פילאטיס מכשירים:

– השתמשו תמיד במזרון או במגבת מתחת לציוד

– שמרו את עמוד השדרה שלכם במצב ניטרלי בכל עת

– הימנעו מהרמת משקולות עם הגב

– אין לשלב את הרגליים במהלך התרגיליםמעוניינים להתחיל לתרגל פילאטיס מכשירים בהוד השרון כבר עכשיו? הכנסו לאתר של הולמס פלייס לעוד פרטים.