עוד על כתב שירות טיפולי שיניים מפי ישי קמחי

טיפולי שיניים הם מהטיפולים המבוקשים ביותר במדינת ישראל. כן, בעיות שיניים הן לצערנו מנת חלקם של אנשים רבים בארץ, ובזמן שהביקוש עולה – ההיצע לא בהכרח עולה בצורה מותאמת. אנשים רבים ממתינים במשך שבועות רבים ואפילו חודשים עד לקבלת תור לטיפולים פשוטים ומורכבים כאחד, ולפעמים נדמה שאין לעניין הה שום פתרון. היום ישי קמחי, מנכ"ל חברת MyDoctor, מספר לנו על הפתרון האידיאלי – הצטרפות לכתב שירות טיפולי שיניים של החברה.

כתב שירות טיפולי שיניים – לא להמתין עם שום בעיה

ישי קמחי עומד בראש חברת MyDoctor, ומספר לנו מה הוביל אותו לייצר כתב שירות טיפולי שיניים: "הסיטואציה שבה אנשים ממתינים לטיפולי שיניים במשך כל כך הרבה זמן היא פשוט אבסורדית. ידוע שהשיניים הן מהאזורים הרגישים ביותר בגוף האדם, ואי מתן מענה הולם ומיידי לבעיות שמתעוררות בהן עלול לגרום להן להחריף עוד יותר. מכאן מתחיל כדור שלג שקשה עד בלתי אפשרי לעצור, את הבעיה הזו בדיוק באנו לפתור. במסגרת כתב שירות טיפולי שיניים המנויים שלנו נהנים מטיפולי שיניים נגישים, זמינים ומקצועיים ביותר, מבלי לבזבז זמן יקר".

כתב שירות טיפולי שיניים בעלות הוגנת

"דבר נוסף ובעייתי", מספר לנו קמחי, "קשור במחירים של טיפולי השיניים. אנשים מוצאים את עצמם משקיעים מאות, אלפי ואף עשרות אלפי שקלים עבור טיפולי שיניים שונים, ולפעמים נמנעים מהם רק בשביל לא לעמוד בהוצאה הגדולה כל כך. אנחנו ב-MyDoctor, במסגרת כתב שירות טיפולי שיניים למנויים שלנו, מעניקים טיפולים במחירים הוגנים שאינם מצריכים מהלקוחות לקרוע את הכיס".

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל הטוב הזה, אתם מוזמנים לפנות לחברת MyDoctor עוד היום ולמצוא מענה הולם לבעיות השיניים שלכם.

לכתבה המלאה עם ראיון מעת ישי קמחי