מהם השלבים להתקנת פרגולת אלומיניום

לפני שתתחיל להתקין את הפרגולה שלך, יש כמה דברים שכדאי לדעת עליהם. להלן כמה מהטיפים החשובים ביותר להתקנת פרגולת אלומיניום:

הכנת האתר להתקנה

השלב הראשון בתהליך התקנת פרגולת אלומיניום הוא הכנת האתר להתקנה. זה כולל הקפדה על משטח ישר, מתן שקע לחשמל ומים והתקנת בסיס או תשתית. על מנת שההתקנה תעבור בצורה חלקה, חשוב לוודא שהקרקע ישרה ושאין מכשולים בדרך.

הזמנת המפרט, החלקים והאביזרים הנכונים

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבחור את המפרט הנכון עבור הפרויקט שלך. זה כולל גודל, צורה וצבע של פרגולת האלומיניום. אתה גם צריך לקחת בחשבון את מזג האוויר באזור שלך בעת בחירת המפרט של הפרגולה שלך.

בדיקת החומרים שלך והרכבת המסגרת שלך

בדיקת החומרים והרכבת המסגרת היא השלב הרביעי בהתקנת פרגולת אלומיניום. עליך לוודא שיש לך את כל החומרים והכלים הדרושים זמינים לפני שתתחיל בשלב זה.

אופציונלי: בניית דק או פטיו צמודי קרקע ליצירת חלל חצי סגור שניתן להשתמש בו כל השנה

דק או פטיו צמודי קרקע ניתן לבנות באותו אופן כמו דק או פטיו על גבי בית. ההבדל היחיד הוא שהדק או הפטיו צמודי הקרקע צריכים להיות משופעים לכיוון הבית. שיפוע זה ימנע ממים להצטבר על פני השטח ולגרום לשחיקה.

הצמדת עמודים לבסיס המסגרת שלנו

הצעד האחרון שעלינו לעשות בהתקנת פרגולות אלומיניום הוא למדוד את המרחק בין העמודים שלנו. נצטרך עמוד לכל צד של המסגרת שלנו, ואנחנו רוצים שהם יהיו במרחק של כ-3 מטרים זה מזה.

לאחר מכן, עלינו לוודא שהעמודים שלנו מפולסים לפני שאנו מצמידים אותם. ברגע שהם מפולסים, נוכל לחבר אותם למסגרת עם ברגים ודסקיות.