מהו פריימר ואילו סוגי פריימרים קיימים?

פריימר הוא מוצר קוסמטי הנמרח על העור לפני מריחת הבסיס. פריימרים מכילים בדרך כלל סיליקון, היוצר מחסום בין העור לאיפור, ומונע מהאיפור להתיישב בנקבוביות ובקמטוטים. פריימרים מגיעים בצורות רבות: נוזלים, קרמים ואבקות.

פריימרים משמשים לשיפור הביצועים של האיפור שלכן על ידי מתן בסיס חלק ואחיד. הם ממזערים נקבוביות, קווים עדינים ופגמים אחרים בעור שלכן. פריימרים עוזרים גם להאריך את אורך חיי האיפור שלכן. פריימר הוא סוג של צבע המשמש לפני מריחת השכבה העליונה. פריימרים בדרך כלל נצבעים כך שיתאימו לצבע השכבה העליונה, והם בנויים על נוסחה שנועדה ליצור משטח חלק לצבע.

פריימרים הם הדרך הטובה ביותר להשיג מריחת איפור ללא רבב. הם יכולים לשמש כדי לקדם את התכונות הטובות של העור שלכן או כבסיס לאיפור שלכן. פריימרים נהדרים גם להחלקת העור ולמילוי כל קמטים או נקבוביות על פני העור.

הסוגים השונים של פריימרים

פריימרים יכולים להגיע בצורות שונות, כגון נוזל, קרם, ג'ל או אבקה

* פריימר נוזלי מעניק לחות יותר ובעל כיסוי טוב יותר מאשר סוגים אחרים של פריימרים

* פריימר קרם טוב לאנשים עם עור יבש מכיוון שהוא מעניקים לחות לעור ומעניקים לו יותר גמישות

* פריימר ג'ל יש יותר החלקה כך שקל יותר ליישם אותו ולמזג אותו על הפנים

* פריימר אבקה נהדר למי שמעדיף גימור מאט מכיוון שהוא סופגים עודפי שמן מהפנים שלכן לאורך כל היום

למה כדאי להתחיל להשתמש בפריימר?

פריימרים הם פריט חובה לכל חובבת איפור. הם הצעד הראשון בשגרת האיפור שלכן, שעוזרים להפוך את הפנים שלכן לקנבס חלק להקל למרוח את הבסיס שלכן ומוצרים אחרים. פריימרים מספקים גם שכבת הגנה לעור, ומונעים ממנו להתייבש או להפוך שמנוני לאורך היום.

פריימרים מיושמים בדרך כלל לאחר קרם לחות אך לפני הבסיס. הזמן הטוב ביותר למרוח פריימר הוא מיד לאחר שטיפת הפנים שלכן כך שיוכל להיספג בכל השמנים הטבעיים מהעור שלכן שיוסרו עם תכשיר הניקוי. פריימרים עוזרים לגרום לאיפור שלך להיראות טוב יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר.

פריימרים משמשים ליצירת בסיס חלק ואחיד לבסיס, וכן מספקים הגנה מפני קרני ה-UV של השמש. הם עוזרים למילוי נקבוביות, קווים עדינים וקמטים, ומעניקים לכן מראה צעיר יותר. פריימרים גם מעניקים לעור שלכן גוון אחיד וניתן להשתמש בהם כדי לכסות על כל פגמים בעור כגון אדמומיות או צלקות אקנה.