למי כדאי להשתמש בכיסא גלגלים קל משקל ולמה?

כסא גלגלים קל משקל הוא סוג של כיסא גלגלים המיועד לשימוש של אנשים המסוגלים לדחוף את עצמם. בדרך כלל קל יותר לדחוף כסאות גלגלים קלים ולעיתים בעלי יכולת משקל גבוהה יותר מאשר סוגים אחרים של כסאות גלגלים.

כסאות גלגלים קלים אינם מיועדים רק לאנשים מוגבלי תנועה או כאלה שזקוקים לסיוע בדחיפת הכיסא, אלא הם מומלצים גם לאנשים שמתקשים להרים חפצים כבדים. זה כולל אנשים קשישים רבים, כמו גם אנשים עם דלקת פרקים או מחלות אחרות המשפיעות על כוחם.

כסאות גלגלים קלים מומלצים גם לילדים שאולי לא יוכלו לדחוף את עצמם, אבל אחרת לא יוכלו להשתמש בכיסא גלגלים מסורתי בגלל משקלו וגודלו.

היתרונות של כסא גלגלים קל משקל

כסא גלגלים קל משקל הוא כיסא שנועד להיות הרבה יותר קל מכיסא גלגלים מסורתי. משקל הכיסא הוא בדרך כלל בסביבות 4.5 קילו. זה מקל על המשתמש להעביר אותו ממקום למקום.

ישנן סיבות רבות מדוע אולי תרצה כיסא גלגלים קל משקל, אך הנפוצה שבהן היא שקל לך יותר להתנייד עם אחד. אם אתם מתקשים להרים חפצים כבדים ואין לכם דרך אחרת להזיז את הכיסא שלכם, זו עשויה להיות אופציה טובה עבורכם.

כיסא גלגלים קל משקל הוא אופציה טובה עבור אנשים שצריכים להתנייד בכוחות עצמם אך אין להם כוח או סיבולת לדחוף כיסא כבד. הם גם אופציה למי שנמצא בכיסא גלגלים אך עדיין יכול ללכת מרחקים קצרים. ישנם סוגים רבים ושונים של כסאות גלגלים קלים, והם משתנים במחיר ובתכונות. ישנם גם מקומות רבים שמוכרים אותם, מחנויות לציוד רפואי ועד קמעונאים מקוונים.