כל מה שאת צריכה לדעת על שמלת כלה בוהו שיק

שמלת כלה בוהו שיק היא סגנון פופולרי בקרב כלות שרוצות לערוך חתונה נינוחה, רגועה ובוהמיינית. שמלת הכלה בוהו שיק עוסקת רק בפרטים. זה יכול להיות פשוט כמו חצאית נשפכת עם חלק עליון שקוף או מורכב כמו שמלה א-סימטרית עם עיטורים כמו תחרה, חרוזים ופאייטים.

מה זה בוהו שיק?

בוהו שיק הוא סגנון שמאופיין לרוב בחומרים טבעיים, צבעי אדמה ודוגמאות אורגניות. בוהו שיק היא תנועת אופנה שמקורה בשנות ה-70 וה-80. הסגנון מאופיין בשילוב של אלמנטים בוהמיינים, היפיים ואתניים. שמלת הכלה בוהו שיק עשויה בדרך כלל מבדים טבעיים כמו כותנה, משי או פשתן.

שמלות כלה בוהו שיק הן טרנד שקיים כבר זמן מה. סגנון לבוש זה הוא שילוב אקלקטי של סגנונות בוהמיינים ומסורתיים. זה מושלם עבור חתונות בחוץ, חתונות יער וחתונות חוף.

שמלת הכלה בוהו שיק היא בחירה מצוינת עבור הכלה שרוצה להיראות כאילו היא שייכת ליער. יש לה מראה יער אורגני עם בדים זורמים ותחרה. השמלה כוללת בדרך כלל קו מכפלת א-סימטרי או שרוולי פעמון.

זה עשוי להיות הסגנון המושלם עבורך אם את מחפשת משהו שונה מהשמלה הלבנה המסורתית. הכנסי לאתר של קלייר לעוד שמלות כלה בוהו שיק

סוגים שונים של שמלות כלה בוהו שיק

ניתן לסווג שמלות כלה בוהו שיק לשלושה סגנונות שונים: בוהמי, ביץ' והיפי.

שמלות כלה בוהו שיק הן סגנון לבוש שמזוהה בדרך כלל עם חתונות בסגנון בוהמייני או היפי. הם בדרך כלל משוחררות וזורמות, עם תחושה אוורירית וחופשית. השמלות מגיעות בסוגים שונים כמו שמלות כלה קצרות בוהו, שמלות כלה ארוכות בוהו, שמלת כלה בוהו סטרפלס, שמלת כלה בוהו תחרה, שמלת כלה בוהו עם כתפיים חשופות.