המסת שומן לעומת שאיבת שומן – מה עדיף?

השאלה איזו טכניקה היא הטובה ביותר להסרת שומן היא נושא חם כבר שנים רבות. ישנן טכניקות רבות ושונות שניתן להשתמש בהן להסרת שומן, אך שתי השיטות הפופולריות ביותר הן שאיבת שומן והמסת שומן.

המסת שומן היא הליך הממיס תאי שומן כדי להקל על שריפתם. שריפת שומן הוא מונח המשמש לתיאור תהליך שחרור שומן מהתאים על מנת להשתמש בו כמקור אנרגיה.

מה ההבדל בין הסרת שומן לשאיבת שומן?

שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר תאי שומן מהגוף. ניתן לעשות זאת דרך חתך קטן, או באמצעות מכשיר דמוי לייזר המוחדר דרך חתכים זעירים בעור. שאיבת שומן יכולה להיעשות בכל חלק בגוף, אבל היא משמשת לעתים קרובות כדי להסיר עודפי שומן מהבטן, הירכיים, הזרועות והישבן.

המסת שומן היא טיפול אלטרנטיבי המשתמש בחום לפירוק תאי שומן במקום להסירם בניתוח. זה לא פולשני כמו שאיבת שומן כי אין חתכים בעור או חתכים שנעשו. עם זאת, זה לוקח יותר זמן לראות תוצאות מאשר שאיבת שומן עושה, כי אתה צריך לעבור מספר מפגשים לפני שכל תאי השומן שלך נעלמים.

ההליך אורך כשעה לכל תחום טיפול וניתן לבצעו באזורים רבים בו זמנית. זמן ההחלמה יכול לקחת עד מספר שבועות, אך ישנם יתרונות רבים הנלווים להליך זה כגון שיפור מתאר הגוף, ירידה במשקל, שיפור במצב העור ושיפור הערכה עצמית.

ההבדל העיקרי בין שני ההליכים הללו הוא שהמסת שומן אינה דורשת שום חתך או ניתוח, מה שהופך אותה לפחות פולשנית. יש לו גם פחות סיכונים מאשר שאיבת שומן. שאיבת שומן עלולה לגרום לצלקות קבועות, חוסר תחושה, זיהום ומוות. להמסת שומן אין סיכונים כאלה הכרוכים בכך מכיוון שאין חתכים או ניתוחים המעורבים בתהליך.