דחיית תביעת סיעוד

במהלך השנים אנחנו רוכשים ממיטב כספינו ביטוחים סיעודיים כאלו ואחרים. בשביל להגן עלינו ועל עתידנו הכלכלי. יש לא מעט מקרים שצפים ועולים ולקוחות רבים אשר הגישו תביעת סיעוד מוצאים את עצמם שהתביעה שהגישו נדחית על הסף או בטענות שונות ומגוונות.

אלו מקרים מכאיבים ויותר מכל מתסכלים. לא מספיק שהאדם שמגיש את התביעה מרגיש לא טוב בפן הפיזי, כאשר הוא מקבל דחיית תביעת סיעוד הוא מרגיש שזנחו אותו.

מדוע כאשר נדחית בקשת תביעה, הלקוח לא מקבל את הפירוט לכך?

כאשר חברת ביטוח דוחה את תביעה, היא חייבת לנמק בכתב מדוע הבקשה נדחתה, וכמה שיותר מהר. אבל חלק מחברות הביטוח אינן עושות זאת והן נמנעות מלנמק את הדחייה בגלל סיבה מאוד פשוטה. אם הם ינמקו את התביעה, בית המשפט ידחה את הטענות ואפילו ימנע מאותן חברות ביטוח זכות גישה להרשאות משפטיות כאלו ואחרות.

מצד שני זכותו של הלקוח להבין לעומק מדוע התביעה שלו נדחתה. קיימים לקוחות רבים שלא יודעים את הסיבה האמיתית לדחיית תביעת סיעוד.

איך עורך דין בתחום הסיעודי יכול לעזור בבקשת התביעה?

מבוטחים שהגישו בקשות לתביעת סיעוד באופן עצמאי ולא בשיתוף פעולה עם עורך דין מומחה בתחום, מצאו עצמם נדחים והתביעה לא יצאה לפועל.

זה יכול להיות מכמה סיבות:

  1. רופא של חברת הביטוח קבע שהמבוטח אינו סיעודי.
  2. חוקר שעקב אחר המבוטח וראה אותו לובש לבד מעיל והגיע למסקנה שאין שום מגבלה והוא מסתדר היטב גם לבד בבית.
  3. בדיקה מהתיק הרפואי של המבוטח בעבר "תגלה" בעיה רפואית שלא הוזכרה, לרוב היא זניחה. וזו הסיבה שהתביעה נדחית.

זה חלק קטן מהנימוקים של חברות הביטוח וחשוב מאוד להכיר אותם, ולכן במצבי דחייה כאלו אסור להרים ידיים ולא להתייאש ובטח שלא לוותר. ישנו סיכוי לשנות את החלטת חברת הביטוח באמצעות הגשת ערעור וכן הגשת תביעה לבית משפט.

אם תביעת הסיעוד שהגשתם נדחתה, פנו לייעוץ של עורך דין רועי לייכטמן מומחה בתחום תביעות נזיקין וביטוח אשר מספק מענה מהיר ומקצועי.היכנסו לאתר: https://law-rl.co.il/